Часто задавані питання

Тут Ви можете знайти відповіді на найпопулярніші питання, якщо у вас після цього залишаться якісь питання, ви можете задати їх нашому менеджеру. Для цього скористайтеся будь-яким зручним способом, доступним на сайті. Усі варіанти зв’язку дивіться на сторінці контакти.

Ні, ми не беремо передоплату при оформленні покупки післяплатою.

Доставка займає в середньому 1-2 дні. Після оформлення замовлення із клієнтом зв’язується менеджер для уточнення деталей. Замовлення, які були підтверджені до 12:00, надсилаються того ж дня, замовлення оформлені після 12:00 переносяться на наступний день, крім неділі. Більше інформації дивіться на сторінці доставка та оплата.

Оформити покупку можна як за повною передоплатою, так і післяплатою.

На сторінці кожного товару є розмірна сітка та інструкція, як правильно заміряти стопу, щоб дізнатися про свій розмір. Але, на жаль, трапляється так, що в деяких випадках все одно розмір може не підійти. На це може вплинути, наприклад, ширина стопи або висота підйому кожної окремої людини. У такому разі ми без проблем провадимо обмін або повернення товару. Більше інформації дивіться на сторінці обмін та повернення або у відповідному розділі меню.

Після того, як ви визначилися з товаром і перейшли в кошик для оформлення покупки, вам будуть запропоновані варіанти доставки, на відділення або за адресою. Адресна доставка передбачає доставку кур’єром Нової пошти до ваших дверей.

Оплатити товар можна при отриманні на відділенні Нової пошти або переказом на картку безпосередньо перед відправкою.