Часто задавані питання

Тут Ви можете знайти відповіді на найпопулярніші питання, якщо у вас після цього залишаться якісь питання, ви можете задати їх нашому менеджеру. Для цього скористайтеся будь-яким зручним способом, доступним на сайті. Усі варіанти зв’язку дивіться на сторінці контакти.

💵 Чи можна оформити покупку післяплатою?

Оформити покупку можна як за повною передоплатою, так і післяплатою.

💵 Чи потрібно вносити часткову передоплату при оформленні покупки накладеним платежем?

При оформленні покупки накладеним платежем, вноситься мінімальна передоплата у розмірі 100 грн.

⏰ Скільки часу займає доставка?

Доставка займає в середньому 1-2 дні. Після оформлення замовлення із клієнтом зв’язується менеджер для уточнення деталей. Замовлення, які були підтверджені до 12:00 надсилаються того ж дня, замовлення оформлені після 12:00 переносяться на наступний день, крім неділі. Більше інформації дивіться на сторінці доставка та оплата.

📏 Що робити, якщо не підійшов розмір?

На сторінці кожного товару є розмірна сітка та інструкція, як правильно заміряти стопу, щоб дізнатися свій розмір. Але, на жаль, трапляється так, що в деяких випадках все одно розмір може не підійти. На це може вплинути, наприклад, ширина стопи або висота підйому кожної окремої людини. У такому разі ми без проблем провадимо обмін або повернення товару. Більше інформації дивіться на сторінці обмін та повернення.

🚗 Чи можна оформити доставку кур’єром?

Після того, як ви визначилися з товаром і перейшли в кошик для оформлення покупки, вам будуть запропоновані варіанти доставки, на відділення або за адресою. Адресна доставка передбачає доставку кур’єром Нової пошти до ваших дверей.

💳 Які є варіанти оплати товару?

Оплатити товар можна при отриманні на відділенні Нової пошти або повним переказом на картку безпосередньо перед відправкою.