Гарантія

Гарантійний період становить 14 календарних днів.

Обмін та повернення товару

В інтернет магазині “Obuvnoymarket”, відповідно до закону “Про захист прав споживачів”, Ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 днів.

  1. Якщо перед отриманням під час огляду ви виявили, що ми випадково відправили вам не той товар, товар неналежної якості (заводський брак) або при транспортуванні він був пошкоджений, а також якщо товар вам не підійшов або не сподобався, ви маєте право відмовитися від його отримання. У такому разі магазин бере на себе всі витрати на послуги кур’єрської служби. Ми рекомендуємо ретельно оглядати товар до моменту оплати.
  2. Якщо ви отримали товар, сплатили, попередньо його не оглянувши, а пізніше виявили, що він неналежної якості (заводський брак), про це потрібно повідомити менеджера будь-яким зручним способом, не пізніше закінчення гарантійного періоду, який складає 14 днів з дня отримання товару (ношений товар поверненню не підлягає). У такому разі при обміні або поверненні оплата послуг кур’єрської служби покладається на клієнта. Вартість повернення згідно з тарифами кур’єрської служби.
  3. Якщо ви отримали та сплатили товар належної якості, але бажаєте його обміняти або повернути з будь-яких причин, це необхідно зробити в період не більше 14 календарних днів з моменту отримання (ношений товар не підлягає поверненню). У такому разі при обміні або поверненні оплата послуг кур’єрської служби покладається на клієнта. Вартість повернення згідно з тарифами кур’єрської служби.

При поверненні товару, переказ коштів за оплачений товар здійснюється на вашу банківську картку протягом 5 робочих днів, з моменту отримання товару.

Бракованим (неналежної якості) вважається товар, у якому:

  • усунення дефекту неможливе;
  • для усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
  • дефект змінює товар так, що він не відповідає своєму опису.
  • товар, на якому видно сліди клею чи нитки – бракованим не вважається.

Обмін або повернення товару належної якості можливе за умови:

  • товар не ношений, чистий.
  • товар у повній комплектації (коробка, устілки, шнурки, бірки та інше).
  • товар відправлений покупцем без післяплати.
  • якщо товар було отримано та оплачено, оплата послуг кур’єрської служби здійснює клієнт.